onsdag 29. oktober 2014

PORSJONSOMELETT I MUFFINSFORM

Jeg følger henne på instagram og facebook,
og hun kommer med det ene kreative matinnslaget etter det andre.
Det er Snikgjest.no jeg snakker om.

Er du litt småsulten og litt fysen på noe godt,
så er det nesten farlig å titte innom mat-bloggere og mat-instagrammere !!

Og det var akkurat det jeg gjorde her i går kveld skjønner dere,
og det til mannens store glede :)))


INGREDIENSER

Skinke
Hvitost
Egg
Krydder


FREMGANGSMÅTE

1. Sett ovnen på 200 g

2. Fyll muffinsformer med en snei skinke, en snei hvitost og til slutt et knekt egg.

3. Kryddre med salt, pepper eller det du måtte ønske.

4. Sett muffinsformen i ovnen og la porsjonsomeletten steke i 12 minutter

5. Server med salat som tilbehør eller på ristet skive.


Du kan fylle oppi muffinsformen med det du måtte ønske.
Her er det kun fantasien som setter grensene :)


Jeg fikke ikke tatt bilder når disse var ferdig,
for Sinnasnekker'n var på tv'n og forvandlet nok et hjem 
og jeg bare elsker det programmet :)))


HEIDI's MATKROK
Mvh Heidi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar