fredag 19. september 2014

DETOX JUICE


Jeg har stor tro på detoxing av kroppen.
Vi får i oss alt for mye "giftstoffer" gjennom maten vi spiser, 
og det er ikke bra for kroppen vår...


Såg et program på tv for en god del år tilbake ang det å "avgifte" kroppen,
Det var ikke få plager disse menneskene 
i programmet fikk hjelp med...


MIN MOTIVASJON

Jeg har i alle år hatt fordøyelses problemer,
og jeg har prøvd utallige ting som skal hjelpe, uten det helt store resultatet.
Etter tre glass med frisk juice fra fersk frukt og friske grønnsaker,
har fordøyelsen allerede forbedret seg.


Juicing har jeg hvertfall ikke mindre tro på nå !!!!!
Oppskrift funnet på nettet

Her er en av juicene jeg har brukt
og den er kjempegod !!


DU TRENGER
til 1 stort glass
 

6 - 7 mellomstore gulrøtter
3 - 4 stk stangselleri
2 - 3 cm fersk ingefær
1/2 stk eple


Drikkes rett etter juicing !!

Smaker friskt og godt.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar