torsdag 18. september 2014

10 GRUNNER TIL Å BLI EN JUICER

Etter tips fra eldste sønnen, såg vi en dokumentar på Netflix 

" FAT, SICK AND NEARLY DEAD"

Du kan se traileren fra youtube her under


Dette ble så interessant for meg at jeg bestemte meg for å investere i en juicemaskin 
for å kunne lage egen juice.

 Jeg fikk juicemaskinen i dag,
så nå skal vi prøve oss frem med forskjellige oppskrifter
Både jeg og mannen skal prøve å starte dagen med juice hver morgen.

Jeg har tidligere tatt en rensekur hver 3. måned med produkt fra helsekost,
og det med gode resultater både på energi og fordøyelse,
men nå skal jeg altså prøve meg frem med min egen hjemmelaget juice.

Jeg gleder meg og håper mange av mine plager blir bedre,
at jeg får mer energi og bedre fordøyelse,
og at vekten min kryper litt ned igjen som en stor bonus !!


SÅ HER ER TI GODE GRUNNER TIL Å BLI EN JUICER

1. Du oppnår lett din «5 om dagen» -kvote.

2. Du får bedre fordøyelse og mindre problemer med halsbrann og sure oppstøt.

3. Allergier og pustebesvær kan bli redusert.

4. Forebygger kreft og hjerte- og karlidelser.

5. Forebygger og senker høyt blodtrykk og høyt kolesterol.

6. Du vil oppleve en anti-aldrende effekt på grunn av høyt antioksidant- og enzyminntak.

7. Juicen gir energi.

8. Juicen fyller cellene med livsviktige vitaminer, mineraler og enzymer.

9. Du vil redusere vekten på en sunn måte.

10. Juicen er rensende, basedannende og betennelses­dempende.



Jeg kommer til å legge ut egen JUICING kategori
der jeg kommer til å dele med dere juiceoppskrifter jeg finner på nettet og tester ut.


Anbefaler virkelig ALLE 
å se hele dokumentaren til JOE CROSS






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar