fredag 6. mars 2015

FROKOST - LUNSJ eller mellommåltid med korn og bær

Å ha sunne alternativer til et måltid lett tilgjengelig, er helt supert... 

Det hjelper til at du ikke tyr til
chips og sjokolade når sulten melder seg.

Frokost, lunsj eller mellommåltid med hjemmelaget kornblanding som metter,
slår aldri feil her hos oss :)

Jeg er også glad i bær,
og bruker det mye til frokosten, lunsjen eller i mellommåltidet...


Her har jeg brukt
Gresk Yoghurt med Blåbær og Akasiehonning.


Å blande bær med hjemmelaget Granola, er både friskt, smakfult og mettende.

Her har jeg blandet Cottage Cheese, Gresk Yoghurt, 
hjemmelaget Cape Cod Granola
Jordbær og Blåbær.


Ananas i biter smaker friskt og godt !!
Her har jeg brukt Cottage Cheese, sammen med
Ananas, Jordbær og Blåbær.


Min favoritt er:
Cape Cod Granola med Cottage Chees og Blåbær
da dette metter lenge og smaker kjempegodt !!


Har du ikke smakt Cape Cod Granolaen
så anbefaler jeg deg å prøve denne.

Porsjonen er bra stor, så du har frokost, lunsj eller mellommåltid
i mange mange dager.

Den er kjempegod sammen med din favoritt yoghurt,
eller med bare litt melk på.

Hender ofte at jeg fyller litt i hånden og spiser for å døyve et søtsug som melder seg 
eller mens jeg holder på å lage annen mat :)

------------------------------------------------------------------


HEIDI'S MATKROK
mvh Heidi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar